Kommunens enda lokala lokaltidning!
Ett barn med svart hjälm och röd motocrossutrustning cyklar på en BMX-bana i grus, där endast överkroppen syns ovanför banans höjder och dalar. Träd syns i bakgrunden.

BMX-klubben som vaknade till liv igen

Efter sex år i dvala så startades BMX-sektionen hos MK Orion upp igen under hösten 2024 då man under två månaders tid rensat ogräs helt för hand på den då helt igenvuxna BMX-banan vid Orionparken.

Läs mer »